Telefon: +48. 32 445 36 41
Waluta$£
Język

Moje konto


REGULAMIN:


1. Postanowienia wstępne
Warunkiem dokonania zakupu w hurtowni internetowej www.yournewstyle.pl jest akceptacja regulaminu.
Właścicielem hurtownii internetowej www.yournewstyle.pl jest firma YourNewStyle.pl Sp. z o.o.

Miejscem spełnienia świadczenia sprzedawcy jest:
Hurtownia YourNewStyle.pl
ul. Witosa 23
44 – 196 Knurów
Polska

NIP: 9691557921
REGON: 241341088
KRS: 0000338860

Hurtownia nastawiona jest głównie na odbiorców hurtowych, zajmujących się dalszą odsprzedażą towarów, dlatego też ceny będą dostępne tylko dla klientów zarejestrowanych i zalogowanych. Minimalna kwota zakupów w hurtowni to 250 zł netto.

2. Rejestracja w systemie
Każdy klient, który będzie chciał dokonywać zakupów w naszej hurtowni, musi się zarejestrować. Rejestracja w systemie odbywa się w dwóch etapach.
• Najpierw klient wypełnia formularz rejestracyjny, w którym trzeba podać podstawowe dane. Dane te są weryfikowane przez nasz system i naszych konsultantów do spraw sprzedaży. Sama rejestracja nie oznacza więc automatycznego przyznania dostępu do systemu zamówień.
• Po pozytywnej weryfikacji, klient otrzymuje informację o aktywowaniu konta - poprzez mail lub telefonicznie. Od tego momentu można dokonywać zamówień.

3. Zarządzanie danymi w panelu
Po zalogowaniu do systemu, klient ma wgląd do swoich danych, historii swoich zamówień, ma możliwość edycji tych danych oraz możliwość zmiany hasła.

4. Indywidualny poziom cen
Klienci będą dokonywali zakupów w różnych cenach tego samego towaru. Najniższą możliwą cenę otrzymają klienci, którzy będą zamawiali towar w dużych ilościach, najczęściej w opakowaniach zbiorczych tzn. w kartonach. Trochę wyższą cenę zapłacą klienci dokonujący zamówień sporadycznie, w małych ilościach. Oczywiście w każdym momencie można przejść na inny poziom cen, w zależności od rozwoju współpracy. Przy każdym towarze dla ułatwienia jest podana informacja dotycząca opakowania zbiorczego. Wstępnie każdy klient, który dokona rejestracji, otrzyma podstawowy poziom cen, gdyż nie można z góry założyć w jakich ilościach będzie dokonywał zakupów. W przypadku zamówień częstych w dużych ilościach, poziom cen zostanie obniżony przy następnych zamówieniach.

5. Składanie i finalizowanie zamówienia
Gdy klient zakończy przeglądanie oferty i doda do zamówienia dany towar lub kilka towarów, przechodzi do swojego panelu lub koszyka. Po przejściu do szczegółów zamówienia może dokonać korekty ilości zamawianych produktów, powrócić do zakupów lub dokończyć transakcję. Żeby złożyć zamówienie konieczne jest wybranie formy dostawy oraz formy płatności. Po wykonaniu tych czynności pokaże się przycisk "dalej", umożliwiający przejście do dalszej części zamówienia, gdzie należy potwierdzić zgodność zawartości zamówienia naciskając przycisk "potwierdź". W ostatnim oknie należy wybrać adres, na który zostanie wysłane zamówienie. Jeżeli ma być inny niż domyślny, można przejść do strony, na której można wpisać dodatkowy adres lub edytować poprzednio podany. Można również powrócić do zakupów, zmienić zamówienie, itp. Ostatnim krokiem jest naciśnięcie przycisku "realizuj zamówienie", co spowoduje skasowanie zawartości koszyka i zapisanie zamówienia do realizacji. Równocześnie na adres email podany w panelu użytkownika, zostanie wysłany list z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

6. Anulowanie zamówienia.
Zamówienie możemy anulować na prośbę zamawiającego do 7 dni od momentu złożenia zamówienia na stronie internetowej Dostawcy (Naszej Hurtowni), pod warunkiem, że paczka z zamówieniem nie została jeszcze przekazana do firmy kurierskiej. W przypadku gdy Klient zrezygnuje z zamówienia po 7 dniach od złożenia zamówienia zostanie obciążony kwotą 10% od wartości zamówienia. Kara ta jest kosztem manipulacyjnym ponownego wrzucenia towaru na stan magazynowy oraz innymi kosztami związanymi z przygotowaniem i obsługą anulowanego zamówienia. W przypadkach, gdy klient nie odbierze zamówionej przesyłki pobraniowej, będzie obciążony kosztami transportu w obie strony tj. do klienta i z powrotem do siedziby Naszej hurtowni, oraz kosztami manipulacyjnymi w wysokości 10% od wartości złożonego zamówienia. (Koszty manipulacyjne są to koszty na które składa się: czas przygotowania paczki, zużycie materiałów transportowych, czas wystawiania faktury, paragonów, oraz wszelkie inne czynności które składają się na opracowanie całego zamówienia od momentu przyjęcia go do realizacji do momentu przekazania kurierowi, a także koszty ponownego rozpakowania paczki i przyjęcia na magazyn, a także koszty zablokowania towaru).

7. Formy płatności.
Gotówka, przedpłata na konto lub płatne za pobraniem przy odbiorze paczki.

8. Koszt dostawy.
Koszty transportu ponosi Zamawiający. Koszt dostawy jest uzależniony od przesyłki Istnieje również możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie naszej firmy.

9. Termin dostawy.
Dostawa zostanie zrealizowana w terminie do 7 dni roboczych. W przypadku przesyłek kurierskich (dodatkowo płatnych) otrzymany towar należy sprawdzić w obecności kuriera - jest to jedyna podstawa uznania reklamacji z tytułu uszkodzeń transportowych.

10. Reklamacje.
Produkty podlegają jedynie reklamacji w przypadku wadliwego produktu.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy nie później niż do 7 dni od daty odbioru przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć opis wady.
Zgodnie z przepisami prawa wszystkie produkty oferowane w hurtowni objęte są gwarancją na wady fabryczne zakupionego produktu.
Cała procedura dochodzenia praw z tytułu gwarancji odbywa się na zasadach wynikających z odpowiednich przepisów Kodeksu Cywilnego.
Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru będą w nim wady fabryczne lub zostanie on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, nabywca ma obowiązek natychmiast poinformować sprzedawcę i w przypadku niemożliwości naprawy na miejscu, odesłać zakupiony towar do przedstawicielstwa firmy. Do przesyłki należy dołączyć opis wady i opis miejsca wystąpienia wady.
Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek niewłaściwego montażu lub użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT lub paragon, które stanowią jedyną podstawę gwarancji.
Na podjecie decyzji i poinformowanie Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji firma YourNewStyle.pl Sp. z o.o. ma 14 dni.

11. Ochrona danych osobowych.
Informujemy, ze Państwa dane osobowe są przechowywane w bazie danych firmy:
Hurtownia YourNewStyle.pl Sp. z o.o.
Witosa 23
44-196 Knurów
Polska


Dane te będą jedynie wykorzystywane na potrzeby realizacji zamówienia i w celach marketingowych przez firmę YourNewStyle.pl Sp. z o.o.. Rejestracja w sklepie firmy YourNewStyle.pl oznacza zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych droga elektroniczną bądź pocztową.

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1. Firma YourNewStyle.pl zastrzega sobie prawo do:
a. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
b. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego pod adresem www.YourNewStyle.pl,
c. wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego pod adresem www.YourNewStyle.pl,
d. przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
12.2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
12.3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
12.4. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
Nie zastosowanie się do w/w zasad będzie skutkowało zerwaniem współpracy oraz utratą możliwości wykorzystania zdjęć i opisów produktów.

Our qualities

Koszty wysyłki od 12,19 PLN
Bez limitu wagi (cała europa)
Kurier DPD, GLS, Poczta-polska
Płatność:
- przelew zwykły, e-przelew
- PayPal, platnosci.pl (szybkie)
- Kupujesz na sztuki lub w partiach
- Rabaty już od 1500 PLN (lub od 0 PLN - przy zakupie w partii)
- Specjalne warunki dla sklepów on-line(XML, Dropshipping)

NASZE MARKI - PRODUCENCI